Monday, July 11, 2011

Pantang aku bila...

Aku paling pantang bila dapat mesej dalam inbox fb aku suh wat benda jadah ni....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tumpang lalu yea... Hehehe...

Saya seperti nama di atas ingin meminta jasa baik anda untuk vote gambar saya:
http://www.facebook.com (url pic dia.. pertandingan ke.. contest ke.. yang penting menaruhkan paras rupa)

Tapi anda perlu like dulu Page ini, http://www.facebook.com (pages pertandingan tu...)
Tolong menolong suatu amalan yang sangat mulia... Hehehe..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

biasa aku akan ignore je.. agak2 la.. da la masuk contest menaruh paras rupa.. pastu bajet hot.. memang tak la aku layan...
agak2 kalau da melampau sangat... aku maki.. marah.. remove terus dari friend list.. pastu BLOCK... biar takde kawan macam ni pun tak pe la..

Pastu ada satu lagi yang terlampau semak bila orang buat event...
banyak yang terkena.. add untuk facebook.. twitter.. blog dan macam2 lagi sosial page...
tolong arr.. bawak2 la bertaubat.. elok2 ko tak kena maki.. last ko kena maki.. come on la.. bukan macam tu cara nak ramaikan kawan dan peminat... grrrrr

No comments: