Wednesday, May 25, 2011

Ko perlu tahu!!!

Entry kali ni aku nak cerita pasal orang yang suka sibuk.. atau busy body... sifat yang suka jaga tepi kain orang lain.. tapi biasa kita dengar... orang amik tau pasal kita citer kt orang lain.. tapi kali ni orang meroyan tau hal kita da settle sibuk mcm dia disisihkan.. urggg....

ceritanye macam ni:-
Setiap masalah yg datang aku akan sedaya upaya selesaikan.. cuma yang berat2 mungkin aku akan berkongsi dengan orang lain.. tapi hanya orang-orang tertentu.. maksud aku pakar... pakar yang aku pilih bukan sebarangan orang...

contoh:-
Masalah keluarga - aku cari salah sorang ahli keluarga.. sepupu ke.. sepapat ke...
Masalah kerja - aku cari member2 keje la...
Masalah CINTA - Aku cari Pakar cinta...
Masalah Persahabatan - Aku cari yang betul2 aku percaya..
Masalah duit - aku cari orang banyak duit... HEHEHEHE

Masalahnya:-
Kalau tetiba ada orang lain yang sibuk2.. (orang rapat dengan kita)... kononnye sudi nk tolong.. nk tau masalah kita.. padahal benda da settle... meroyan kat SMS.. kat facebook.. cakap kenapa tak kongsi dengan aku.. pastu cakap "ko x caya kat aku ke?" pastu MERAJUK zzzzzzzzz

Tindakan aku:-
Aku cuma akan cakap... YOU KNOW YOU ROLE AND SHUT UP!!!!

tapi kalau still bebel lgi aku akan terangkan macam ni je...

Aku tak suka susahkan orang lain... untung2 ko tak terlibat dengan masalah aku!!... what the hell la.. ko jgn nk merajuk dengan aku boleh tak????...

Bukan semua masalah aku.. ko perlu tahu...
Bukan semua benda yang berlaku kat aku.. ko perlu tahu..
Bukan semua perkara terjadi kat aku.. ko perlu tahu..
Last kopek ni.. ko kena pointkan kat dahi ko!!....

Takkan masalah SEMBELIT pun ko nak tau!!!!!!!!!!!!!!!!!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Photobucket




2 comments:

Anonymous said...

kasihan itu org..hihihi...
(Liesa estrada)

Darth Vader said...

memang kasihan..
nak tau sangat... huhuhu